fredag 8 augusti 2014

Det trodde jag aldrig...

Nej, det trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle bli medlem i en pensionärsförening, men nu har jag anmält mig till SPF (Sveriges Pensionärsförening, Södra Bjäre). Mina fina små pensionärsgrannar är med i SPF och de berättar om alla resor och utflykter som de följer med på, och det låter så roligt när de berättar om vad de har fått se och vara med om. Ibland åker de på teater och musikaler också, och nu har jag också fått chansen att resa med.

Eftersom det redan är långt in på det här året så är redan det mesta fullbokat, men på en resa till Helsingör den 11 september fanns det platser kvar. Lite tur för en gångs skull ;-)
"Historiska Helsingör" heter just den här resan och här kan du läsa om just den resan/utfärden. Ska bli kul :-)))

Flygbild över Kronborgs slott - bild från Wikimedia commons

Ha en bra helg!
Kram Eva

Inga kommentarer: