torsdag 14 oktober 2010

En vecka går fort

Oj, en hel vecka sedan jag bloggade senast. Tiden springer iväg och jag fattar inte vart dagarna tar vägen. Eftersom jag hade en del krångel med min Internetuppkoppling och mina e-postprogram så har jag hållit på att fixa med det en hel del, men nu tror jag att jag har fått allt att fungera fullt ut igen.
Att bo i Mias stuga fungerar bra det också. Vi "går på varandra" lite, men är ändå helt ok när man vet att det är en begränsad tid som det kommer att vara så. Vi fick ett brev från Classic Hus häromdagen. Enligt brevet så är vårt inflyttningsdatum framflyttat till den tredje januari istället för den fösrta. Är ärligt talat inte förvånad ett dugg. Spelar i o för sig inte någon större roll, men man kan ju undra om de har någon som helst koll överhuvudtaget på vad de sysslar med.
Den 19 oktober ska de ha ett möte i församlingshemmet i Förslöv både för de som redan har flyttat in och för oss som vääääntar. Ska bli intressant!

Kram Eva

Inga kommentarer: