torsdag 7 oktober 2010

Krångel

Sitter nu i syrrans mysiga stuga och ska försöka att kolla mail, men Windows Live Mail vill inte som jag vill! Går bara att skicka och ta emot ibland och ibland öppnas inte programmet ens. Suck!
Vet inte vad jag gör för fel, och det är väldigt frustrerande. Trodde att jag kanske kunde lägga in hotmailen (live) i min Microsoft Outlook, men det gick inte det heller. Har i alla fall bytt bredbandsleverantör från Comviq till 3, och det fungerar väldigt bra. Comviq var såååå himla långsamt så jag höll på att bli tokig.
Här på Bjäre ligger 3's master ganska tätt, så det vore väl konstigt om det inte skulle funka.

Nu börjar jag få lite ordning på alla grejer som vi hade med oss hit till stugan. Köket är väldigt litet så torrvaror som jag hade i skafferiet fick inte plats, men igår var Mia och jag på IKEA och köpte en hylla som blev jättebra när den väl kom på plats. Det blev en vit Expedit hylla som vi lade på långsidan och satte fyra ben på. Köpte även lite svarta lådor som även de blev super. Nu har jag äntligen kunnat tömma mina ICA-kassar som stod och skräpade på golvet. Känns befriande att få lite ordning på sina grejer.

Kram Eva

Inga kommentarer: