onsdag 27 januari 2010

Anna Hallén fick en fråga...

Här kommer ett mycket bra inlägg från en JÄTTEBRA blogg som Anna Hallén har. Jag rekomenderar er verkligen att gå in på hennes blogg och läsa den dagligen. Själv prenumerar jag på sidans Feed så jag inte missar någonting som kloka Anna har att förmedla till oss alla.
Jag återger här nedan en kommentar/fråga från en av hennes läsare. Svaret kan du läsa på Anna Halléns blogg.

**********************************
”Hej Anna,

Jag undrar om du vet varför många – inklusive jag själv – går ner jättemycket i vikt med Viktväktarna första gången vi är med, men sedan går vi upp allt igen (och lite till) och andra, tredje gången osv är det som förgjort? Då är det som om kilona sitter som gjutna och VV hjälper inte längre. Finns det någon fysiologisk förklaring?

Hälsningar från en annan Anna"

***********************************
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: